kwie.19

Porady jak jeść zdrowiej i być aktywnym fizycznie

dodano: 19 kwietnia 2010 przez sylciar


Aktywność fizyczna i odpowiednie decyzje żywieniowe sprzyjają naszemu zdrowiu. Nie jest to jednak jedyny powód, by lepiej się odżywiać i częściej ruszać.

Inne korzyści to: więcej energii, lepsza prezencja, mocniejsze i jędrniejsze ciało (z zachowanymi okrągłościami), mniejszy stres, zmęczenie, chandra, większa pewność siebie.

Sposoby na ruch

Aktywność fizyczna może być zabawą! Róbmy te rzeczy, które lubimy:

taniec, jazda na wrotkach, szybkie chodzenie, uprawianie sportu, jazda na rowerze, pływanie, grupowe zajęcia fitness, jak taniec czy aerobik.

Jeśli mamy taką możliwość, bądźmy aktywni razem z przyjacielem lub w większej grupie ludzi. W ten sposób możemy razem spędzać aktywnie czas, mobilizować się wzajemnie i czuć się bezpiecznie poza domem. Dobrym rozwiązaniem jest znalezienie pobliskiej bieżni szkolnej lub parku, gdzie możemy spacerować lub biegać z przyjaciółmi. Rozwiązaniem jest również wstąpienie do centrum rekreacji w którym mamy możliwość ćwiczenia na siłowni lub fitness.




Dodaj do:


Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Odpowiedzi moga dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Nie ma jeszcze komentarzy - wyraź swoją opinię jako pierwszy