kwie.20

Pijesz tyjesz

dodano: 20 kwietnia 2010 przez sylciar


Na początku warto wspomnieć o właściwościach odżywczych piwa znanych już od dawna. Piwo dzięki zawartości witamin stanowiło doskonałe uzupełnienie diety mnichów. Tradycja warzenia piwa w niektórych zakonach kontynuowane są do dziś. Piwo jako źródło pokarmowe: • nie zawiera tłuszczu, • jest wolne od cholesterolu, • nie zawiera azotanów, • nie stanowi źródła kofeiny, • 92% składu piwa to woda. Ponadto piwo stanowi istotne źródło: • magnezu, • selenu, • potasu, • fosforu, • biotyny • witamin z grupy B, a szczególnie niacyny, kwasu pantotenowego, kwasu foliowego i • pirydoksyny. Trzeba też pamiętać, że picie piwa sprzyja tyciu. Napój ten sam w sobie nie zawiera tłuszczu. Jednak 1 g alkoholu ma aż 7 kcal, czyli tylko o 2 mniej niż taka sama ilość tłuszczu. Przeciętnie szklanka piwa ma około 120 kcal. Tycie wynika także z tego, że najczęściej szklance piwa towarzyszy jakaś przekąska – orzeszki, chipsy, paluszki. Picie piwa nie jest też najczęściej skojarzone ze zdrowym stylem życia. Fani piwa najczęściej jedzą tłusto i mają małą aktywność fizyczną. Wszystko to w efekcie może powodować nadprogramowe kilogramy.




Dodaj do:


Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Odpowiedzi moga dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Nie ma jeszcze komentarzy - wyraź swoją opinię jako pierwszy